Gaur egun

TANIA CALVO ETA EUKENE LARRARTE PISTAKO NAZIOEN KOPAN IZANGO DIRA HONG KONG-EN.

2021/05/13

TANIA CALVO ETA EUKENE LARRARTE PISTAKO NAZIOEN KOPAN IZANGO DIRA HONG KONG-EN.

- Laboral Kutxako neskek kanporatze, scratch, jazarpen, omnium eta madison modalitateetan hartuko dute parte. - Esperientzia pilatu eta sailkapenean ahalik eta postu onena lortzea izango dira helburu nagusiak. Batez ere, hurrengo Munduko Txapelketan egoteko puntuak batu.

Segi irakurtzen

DENBORALDIAN MURGILDUTA, LASTERKETA GARAI BETEAN.

2021/05/12

DENBORALDIAN MURGILDUTA, LASTERKETA GARAI BETEAN.

- Euskaltel Euskadik, aurrez atzeratuak izan ziren bi probetan parte hartuko du hurrengo egunetan: Mallorkako Challenge-a eta Frantziako Tro Bo Leon saria. - Aste berezia Laboral Kutxako neskentzat. Etxeko errepideetan arituko dira nazioarteko maila goreneko partaidetza izango duten lasterketetan. - Aukera ona euskal zaleen aurrean beraien maila erakusteko.

Segi irakurtzen

TEAM CAMP 2021 – EMAKUMEZKOEN LABORAL KUTXA.

2021/05/10

TEAM CAMP 2021 – EMAKUMEZKOEN LABORAL KUTXA.

Euskadi Fundazioko emakumezkoen Laboral Kutxak talde egonaldia egin zuen, apiril hasieran Itziarren (Gipuzkoa) Ion Lazkano taldeko zuzendari berriaren agindupean, 2021eko lasterketetarako prestakuntzara begira.

Segi irakurtzen

PORTUGALEK ETA VALENTZIAK MARKATUKO DUTE MAIATZEKO LEHEN ASTE HAU.

2021/05/05

PORTUGALEK ETA VALENTZIAK MARKATUKO DUTE MAIATZEKO LEHEN ASTE HAU.

• Gaur, Euskaltel Euskadiko mutilek, Algarve-ko itzulia hasiko dute. Helburua argia da, lasterketa guztian zehar presentzia izatea eta aurreko lasterketetan erakutsitako kirol maila ematea. • Bien bitartean, bihartik aurrera, Laboral Kutxako neskek Valentziako Erkidegoko itzulian lehiatuko dira.