Gaur egun

EUSKADI FUNDAZIOA DONOSTIAKO KLASIKOARI BEGIRA

2021/07/27

EUSKADI FUNDAZIOA DONOSTIAKO KLASIKOARI BEGIRA

Euskadi Fundazioko bi talde nagusiak Donostiako Klasikoan izango dira datorren larunbatean, uztailaren 11n. Euskaltel-Euskadik duela zortzi urte parte-hartu zuen Klasikoan eta UCI Women´s Continental Team mailako LABORAL Kutxa estreinakoz ariko da Donostiako lasterketa prestigiotsuan. Ez dira asteko lasterketa bakarrak izango, talde laranja Gaztela eta Leongo Itzulian eta Getxoko Zirkuituan ariko baita uztailaren 29an eta abuztuaren 1ean.

URKULLU LEHENDAKARIA EUSKADI FUNDAZIOAREKIN BILDU DA LEHENDAKARITZAN

2021/07/26

URKULLU LEHENDAKARIA EUSKADI FUNDAZIOAREKIN BILDU DA LEHENDAKARITZAN

Gaur goizean Euskadi Fundazioa Lehendakaritzan izan da bilduta Urkullu Lehendakariarekin eta Eusko Jaurlaritzako Kultura eta Hizkuntza politikarako Sailburu eta bozeramailearekin.

Segi irakurtzen

EUSKALTEL-EUSKADI ESPAINIAKO ITZULIRA IRIZAR MARKAKO BOST IZARREKO AUTOBUS BATEKIN JOANGO DA

2021/07/24

Larunbatean, uztailaren 25ean, Ordiziako Klasikoa jokatzen dela kontuan hartuta, Euskadi Fundazioak eta Irizarrek euskal enpresak Euskadi Fundazioko txirrindulari talde profesionalarentzat espreski diseinatu duen autobusa aurkeztu dute. Hain zuzen, Euskaltel-Euskadik Espainiako Vueltara eramango duen autobusa da. Ibilgailuak, txirrindulari talde profesional batek behar dituen erosotasun guztiekin ekipatuta dago.

ATSEDENIK EZ ASTEBURUAN EUSKADI FUNDAZIOKO TALDEENTZAT

2021/07/22

ATSEDENIK EZ ASTEBURUAN EUSKADI FUNDAZIOKO TALDEENTZAT

Euskadi Fundazioko kirol-zuzendariek gorriz markatutako lasterketetako bat da Ordiziako Klasikoa, talde laranjak etxean jokatzen dituen lasterketa guztiak bezala. Oraingo honetan, ordea, denboraldiko unerik garrantzitsuenetariko bati hasiera emango dion lasterketa izango da, hilabete eta erdiko epean, besteak beste, Donostiako Klasikoan, Getxoko Zirkuitoan eta Espainiako Vueltan izango baita taldea.