Gaur egun

Euskaltel-Euskadi taldeak ongi hasi du denboraldia Valentzian

2022/01/23

Euskaltel-Euskadi taldeak ongi hasi du denboraldia Valentzian

Euskaltel-Euskadi taldea protagonista izan da Clàsica Comunitat Valenciana 1969 - Gran Premi València (1.2) lasterketan, 175 kilometro La Nuciatik Valentziaraino. Antonio Soto bosgarren sailkatu da helmugan eta Xabier Mikel Azparren eguneko ihesaldian sartu da. Juanjo Lobatok, berriz, erorikoa izan du.

Euskaltel-Euskadi taldeak Valentzian eta Mallorkan hasiko du denboraldia

2022/01/21

Euskaltel-Euskadi taldeak Valentzian eta Mallorkan hasiko du denboraldia

Euskaltel-Euskadi taldeak igandean emango dio hasiera denboraldiari, Clàsica Comunitat Valenciana 1969 - Gran Premi València (1.2) lasterketan, eta ondoren Mallorcako Challengean (26-30) lehiatuko da.

Euskaltel-Euskadi taldeak 2022ko Espainiako Itzulia du amets

2021/12/17

Euskaltel-Euskadi taldeak 2022ko Espainiako Itzulia du amets

Espainiako Itzuliak 2022ko ibilbidea aurkeztu zuen ostegunean Madrilen, eta hiru etapa izango ditu euskal lurretan: Gasteizen, Guardian, Irunen eta Bilbon. Zalantzarik gabe, motibazio handia da Euskaltel-Euskadirentzat; Espainiako lasterketa bigarren urtez jarraian korritzeko ametsa betetzeko lan egingo baitu, iaz Euskadi Fundazioko talde profesionalaren maila bikainaren ondoren.

Euskaltel-Euskadi taldeak azal laranja berria azaldu du

2021/12/16

Euskaltel-Euskadi taldeak azal laranja berria azaldu du

Euskadi Fundazioak, Euskaltelek eta Etxeondok Euskaltel-Euskadiren 2022ko ekipazio berria aurkeztu dute Euskaltelen egoitzan, Bizkaia Parke Teknologikoan (Derio). Azal laranja berria, baina freskoa eta modernoa, kolore berriekin.