MENDIKO SARIA IRABAZI DU LUIS ANGEL MATE-K BERE DEBUT EGUNEAN

2021/02/14

MENDIKO SARIA IRABAZI DU LUIS ANGEL MATE-K BERE DEBUT EGUNEAN

"Gure helburua Luis Angel ihesaldian sartzea eta mendiko saria eramatea zen", adierazi du Jorge Azanzak. Ihesaldia lasterketaren lehen kilometroetan sortu da, eta konfiantza nahikoa izan du bertan egoteko. Maté: "Gaurko eguna garrantzitsua zen niretzat; hainbeste urteren ondoren urduri nengoen. Ondo hasteko gogoa nuen, eta niri gustatzen zaidan bezala egin ahal izan dut korrika: erasora. Helburua ihesaldian sartzea eta mendiko saria borrokatzea zen, beraz, oso pozik nago".

Behin ihesaldia neutralizatuta, erritmoa altua izan da eta taldeko zazpi kideek elkarrekin lan egin ahal izan dute aurreko taldean jarraitzeko eta azken esprinta jokatzeko aukerei eusteko. Azanzak azken kilometroak aztertu ditu: "Mutilak oso indartsu iritsi dira amaierara eta gerturatze lan handia egin dute, baina azken zatian huts egin digu kokapenak. Esprintek dutena da, egun batzuetan ondo ateratzen da eta beste batzuetan ez hain ondo".

Mate-k lasterketaren balorazio positiboa egin du: "Taldearen portaera oso ona izan da. Taldearen aldetik inplikazio handia dago eta giro oso ona dugu; horrela jarraituz gero emaitzak iritsiko dira".