Ander Ganzabal (LABORAL Kutxa), etapa eta lidergoa Circuito Montañés itzulian

2024/06/12

Ander Ganzabal (LABORAL Kutxa), etapa eta lidergoa Circuito Montañés itzulian

Ander Ganzabalek (LABORAL Kutxa) etapa eta lidergoa erdietsi ditu Circuito Montañés itzulian, izan ere, nagusitu da bigarren etapan bizkaitarra, Vispieres eta Santillana del Mar bitartean eta 156,4 kilometro beteta.

Ganzabalek bere maila eta une ona erakutsi ditu bakarka irabazita, jardunaldi zorrotz batean, lau igoerekin Cildad mendatera eta beste hiru Ubiarcora. Ruben Rodrigues taldekidea eguneko ihesaldian sartu da eta 40 kilometro falta zirenean harrapatu dute. Orduan, lasterketako indartsuenak nagusitu dira eta Ganzabal eta Iker Trigo buruan mugitu dira. Azken jaitsieran, Orozkoko txirrindulariak ihes egin du eta helmugaratu da azken aldapak gaindituta, hain zuzen, hamar segundo atera dizkio bigarrenari. Bizkaitarra bosgarren izan zen astearteko lehen etapan eta orain sailkapen nagusian lehen postua eskuratu du bide batez.

Ander Ganzabal: "Benetan beheranzko mugimendua izan da. Lehenengo postuan jarri naiz multzoan, nire atzeko txirrindulariak metro batzuk utzi ditu, elkarri begiratu diote aurkariek, eta zorionez, Iker Trigo taldekidea nuen multzo horretan; berak esan dit eta  topera jarraitu dut. Asko sufritu dut azken aldapan, baina iritsi ahal izan gara eta etapa eta liderraren maillota atera ditugu. Ez dut inoiz atzera begiratu, ni bakarrik nintzen falta ziren kilometroen aurka. Ibilbideak atzo baino askoz gogorragoa zela ematen zuen, baina atzo azkarrago joan zen. Guk ihesaldian sartu ahal izan dugu Ruben irteeratik eta tropelean nahiko lasai izan gara etaparen lehen erdian behintzat. Hori dela eta, azkenean atzo baino indar gehiago izan dugu".

Luis Garcia, Ander Lopez, Iñaki Murua, Ruben Rodrigues eta Iker Trigo dira Ganzabalen bost lagunak Circuito Montañés ospetsuan, Mikel Gaztañagaren zuzendaritzapean. 2024. urte honetan, orozkotarrak Lizarran, Gorlan eta duela gutxi Irunen altxatu ditu besoak, eta Euskaldun Txapelketako liderra da.

Ostegunean hirugarren etapa jokatuko da, 144,2 kilometrokoa, Villasana de Menan hasita eta amaituta. El Carel gaina (3. mailakoa) hiru aldiz gainditu beharko dituzte amaieran. Lasterketa ostiralean amaituko da Muriedasen, sei mendate dituen etapa nagusiarekin, Alisas (1.), batez ere, eta El Churi (3.a) koska bi aldiz bukaeran nabarmenduta.