Carlos Canal eta Asier Etxeberria (Euskaltel-Euskadi), ihesean Burgosen eta Portugalen

2022/08/06

Usoa Ostolaza (LABORAL Kutxa) nagusitu da Larrabasterran

Euskaltel-Euskadi taldeko  Carlos Canal eta Asier Etxeberria txirrindulariak protagonista izan dira Burgosko Itzuliko bosgarren eta azken etapan (2.Pro), 170 kilometrokoa Lermas eta Lagunas de Neila artean, eta Portugalgo Itzuliko bigarren etapan (2.1), Badajoz - Castelo Branco (181,5 km), hurrenez hurren.

Beste egun batez, kolore laranja izan da protagonista Burgosen: Mikel Iturria izan da lehenengo ihesaldian, baina ez du aurrera egin; Carlos Canalek, berriz, harrapatu du behin betiko ihesaldia, Frigo (ISR) eta Bol (BBH) aurkariekin. Galiziarra ez zen konformatzen eta helmugatik 20 kilometrora erasoa jo du; beraz, azken igoerari buruan egion dio, 12 km-tik % 6,2ra, azkenean bederatzi kilometrora harrapatuta. Mikel Bizkarrak, bere aldetik, 18. amaitu du itzulia. Talde euskaldunak maila gorenean jarraituko du datorren astean Norvegian, Arctic Race (2.Pro) itzulian.

Portugalen, bestalde, Asier Etxeberriak (Euskaltel-Euskadi) eguneko ihesaldian parte hartu du bigarren etapan, 164 kilometro buruan, azkenak bakarrik. Tropelak nafarra harrapatu du amaieratik 11 kilometrora. Edonola ere, saria bereganatu du podimera igotzen "Combinada" lider bezala.

Maldan gora, 3,2 km % 2,6ra, Juanjo Lobato zazpigarren izan da bere taldekideen lanaren ondoren, Txomin Juaristi (18. postuan) eta Unai Cuadrado (20. postuan). Igandean iritsiko da mendiko lehen saioa, Sertu-Alto da Torre (159 km), 20,2 kilometroko azken igoera % 6,4ra.

USOA OSTOLAZAK (LABORAL KUTXA) IRABAZI DU LARRABASTERRAN

Usoa Ostolazak (LABORAL Kutxa) irabazi du El Carmen Larrabasterra Saria (Euskaldun Txapelketa), 87 kilometrokoa, Jata eta Andrakas mendateak tartean. Txirrindulari gipuzkoarrak multzo osoaren lasterketa bikaina burutu du, eta bakarrik helmugaratu da. Ariana Gilabert zazpigarren zen, Idoia Eraso zortzigarren eta Yurani Blanco bederatzigarren.

Datorren asteburuan, Euskadi Fundazioaren emakumezkoen talde profesionala Frantziako Kopako bi UCI klasikoetan lehiatuko da: Perigord Ladies, larunbatean, eta La Picto Charentaise, igandean. Bestalde, Espainiako Federazioak Yurani Blanco eta Tania Calvo hautatu ditu, errepideko eta pistako Europako Txapelketetan parte hartzeko, hurrenez hurren. Arabarra bost probatan lehiatuko da: Taldeen jazarpena, Scratch, Puntuazioa, Jazarpena eta Madison.