Euskaltel-Euskadi taldeak 12 txirrindularien deialdia iragarri du Espainiako Itzulian lehiatzeko

2022/07/29

Antonio Angulo, Xabier Azparren, Ibai Azurmendi, Mikel Bizkarra, Joan Bou, Carlos Canal, Unai Cuadrado, Gotzon Martín, Unai Iribar, Mikel Iturria, Txomin Juaristi eta Luis Ángel Maté txirrundulariek osatzen dute Euskaltel-Euskadi taldeko deialdia Espainiako Itzulian parte hartzeko; guztira zortzi lehiatuko dira abuztuaren 19tik irailaren 11ra. Talde laranjak aurkezpena egin du Euskalteleko egoitzan Bizkaiko Parke Teknologikoan (Derio).

Koldo Unanuek, Euskalteleko Marketineko zuzendariak, gogora ekarri du Euskaltelek orain duela 25 urte hasi zuela taldearen babesarekin, 1997 urteko Espainiako Itzulian hain zuzen ere; "sekulako arrakasta markarentzat eta taldearentzat",  marea laranjaren sorrera bultzatzen. Izan ere, Iñigo González de Herediak eta Roberto Laisekak Espainiako Itzuli horretan parte hartu zuten eta ekitaldian izan dira.

Unanueren esanetan, aurten 23.000 kamiseta laranja banatu dira Itzulian, eta 15.000 gehiago Euskalteleko bezeroen artean. Espainiako Itzulian 7.000 gehiago banatuko dira bazkideentzat, bezeroentzat eta zaleentzat oro har, beraz, 45.000 kamiseta izango dira guztira. Horrek ziurtatu du "marea laranjak oso bizirik" jarraitzen duele, Italiako Giroan eta Frantziako Tourrean ikusi ahal izan den bezala.

Aitor Galdosek, Euskadi Fundazioko presidenteordeak eta CCOk, Espainiako Itzulia Euskaltel-Euskadirentzat duen garrantzia azpimarratu du, Itzulia eta Donostia etxeko lasterketekin batera. "Aurten etxean hiru etapa izango ditugu eta zaleen berotasunarekin inoiz baino ilusio eta gogo handiagoarekin egingo diegu aurre".

Azanzak, bere aldetik, baieztatu egin du 12 txirrindularien deialdia, lesioak, osasun arazoak edo erorikoak kontuan izateko eta "ahalik eta zortzirik onena eramateko", denboraldiari "amaiera ederra" emateko. "Dena emango dugu errepidea, iaz bezala, nabarmentzeko, WorldTour lasterketa dela jakiten".

Azkenik, Bizkarrak esan du: "Beti da berezia Espainiako Itzulia bezalako lasterketa batean maillot laranjarekin lehiatzea", eta "beste gozamen bat" izango dela euskal zaleen arnasarekin lehiatzeko "Itzuliko hiru etapetan ikusi genuen bezala, bizitza osorako grabatuta geratzen zaizkizun uneak direlako". "Gure aldetik dena errepidean utziko dugu eta etaparen bateko lehian egoten saiatuko gara".