Euskaltel-Euskadi taldeak azal laranja berria azaldu du

2021/12/16

Euskaltel-Euskadi taldeak azal laranja berria azaldu du

Euskadi Fundazioak, Euskaltelek eta Etxeondok Euskaltel-Euskadiren 2022ko ekipazio berria aurkeztu dute Euskaltelen egoitzan, Bizkaia Parke Teknologikoan (Derio). Azal laranja berria, freskoa eta modernoa, kolore berriekin.

Meinrad Spenger MASMOVIL eta Euskalteleko CEOarekin eta Xabier Iturbe Euskalteleko presidentearekin batera, Euskadi Fundazioko talde preofesionalaren Mikel Aristi eta Mikel Bizkarra txirrindulariek 2022ko azal berria erakutsi dute, ProTeam mailan lehiatuko diren hirugarren denboraldia.

Etxeondok ekipazio moderno berria ekoitzi du, kolore zuria, urdina eta bi tonu berde gehitu ditu-eta. "Freskotasun eta modernitate puntu bat eman nahi izan dugu, proiektuaren nortasunaren oinarriak arriskuan jarri gabe", baieztatu du Patxi Rodrigok, Etxeondoko gerenteak.

Euskaltel eta Grupo Hafesa dira babesle nagusiak eta horrela agertzen dira aurreko partean; Orbea, Etxeondo, Urbycolan eta UCI ProTeam logoa lagunduta; baita Skoda Menabi eta Irizar ere besoetan. Bizkarrean, Euskaltelen eta Grupo Hafesaren logoa ere ikusgai daude. Kulotea erabat beltza izango da, Euskadi Fundazioarekin ezkerraldean eta atzealdean, eta Orbearekin eskuinaldean.

Meinrad Spenger, MASMOVIL eta Euskalteleko CEOa: "Oso pozik nago arrazoi askorengatik. Oso pozik gaude txirrindularitza asko gustatzen zaidalako, asteburuetan praktikatzen dut izan ere, eta gure Taldearen balioekin bat datozen balioak dira: ahalegina, lana, iraunkortasuna. Marea laranja Fundazioaren lanari eta babesleen eta gizartearen laguntzari esker bizi da. Beti pentsatzen dugu epe luzera, eta elkarrekin jarraituko dugu pedalei eragiten".

Xabier Iturbe, Euskalteleko presidentea: "Taldea lehian egotea eta marea laranja berriro ikustea espero dugu hurrengo urtean. Euskaltelek taldearekin duen konpromisoak euskal gizartearen bi beharrei erantzuten die: zaleek animatzeko talde bat izatea, identifikatuta sentitzea gizartea; eta ibilbide profesionala egin nahi duten txirrindulari gazteak bideratzea, eta taldea jauzi bat izatea. Eskerrak eman behar dizkiogu Fundazioari egiten ari den lan bikainagatik, urratsez urrats lan handia egiten ari baita, apaltasunez, baina gauzak ondo eginez eta ideiak oso argi izanez. Taldeak harrobian oinarrituta hazten jarraitzea espero dugu".

Jesus Ezkurdia, Euskadi Fundazioko presidenteorde eta Euskaltel-Euskadi taldearen managerra: "Gure etxea Euskaltel da, eta etortzen naizen guztietan Frantziako Tourrerako irteera haiek gogorarazten dizkit. Hori berreskuratzea da bidea, hau da, neska-mutilen ametsa Euskaltelen korritzea izatea berriro, eta Fundazio gisa ezerk ezin gaitu harrotasunez bete. Garai berri honetan, gizartea bere taldeaz harro egotea nahi dugu, eta gazteek Euskaltelen korrika egitearekin amets egitea. Eta Meinrad Spenger hemen egoteak indartzen du Euskaltelek gure etxeko txirrindularitzarekin duen konpromisoa".