Euskaltel-Euskadik Laboral Kutxa taldeko Asier Etxeberria igotzen du

2021/10/13

Euskaltel-Euskadik Laboral Kutxa taldeko Asier Etxeberria igotzen du

Asier Etxeberria (1998, Eguesibar, Nafarroa) Euskaltel-Euskadiko txirrindularia izango da hurrengo bi denboraldietan (2022 eta 2023), azken bost urteetan Euskadi Fundazioko talde amateurretan (azken hirurak Laboral Kutxan) eman ondoren.

Bere dedikazioak, iraunkortasunak eta kemenak bidezko saria izan dute eta Etxeberriak behin betiko jauzia emango du. 2019an, stagiare izan zen Euskaltel-Euskadirekin, aurten bezala, maillot laranja jantzi baitu Limousingo Tourrean eta Kroaziako Tourrean. Laboral Kutxako txirrindulari bezala, 2021ean Gorlan eta Elgoibarren irabazi zuen, bigarren izan zen Tolosan, Zegaman eta Villatuertan, bosgarren Beasainen, seigarren Zamorako Itzulian edo 25. izan zen 23 urtez azpiko Giroan. Euskaltel-Euskadi taldearen bigarren fitxaketa da, Unai Iribarrena iragarri eta gero.

Beheko mailetan, Asier Etxeberria honako hauetan hazi zen: Egüesibar (eskolak), Aranguren (eskolak eta lehen urteko kadeteak), Quesos Albeniz (kadeteen bigarren urtea eta juniorrak), eta Euskadi Fundazioa, Ampo eta Laboral Kutxa amateur taldeetan. Beraz, Euskadi Fundazioaren harrobian hazi den txirrindulari bat gehiago da Asier Etxeberria.

Jorge Azanza, Euskaltel-Euskadiko kirol zuzendaria: "Konfiantza osoa dugu berarengan, azken urteak eman ditu hemen eta merezitako aukera izango du. Aspaldi Euskadi Fundazioaren egituran egon da, aurrera egin du eta stagiare izan da bi urtez, 2019an eta 2021ean; urrats garrantzitsuak eman ditu, eta, beraz, profesional izateko maila duela uste dugu. Mailarik gorenean sendotzea espero dugu ahalik eta lasterren; igotzailea da eta maila ederra harrapatzeko dohainak ditu pausoz pauso".

Asier Etxeberria: "Niretzat jauzi hau ematea aurrerapauso handia da. Izan ere, urteak dira, denok bezala, saiatu naizela jauzi hau ematen. Banekien zaila zela, baina lan eta lan egin ondoren azkenean saria jaso dut. Oso pozik nago. Hurrengo bi urteetan, lortu nahi dudana da: asko ikastea, maila berrian egokitzea eta progresio bat izatea, gutxinaka, taldea laguntzeaz gain. Laboral Kutxa lana, berriz, oso handia da, izugarria da, eta eskertzekoa da zalantzarik gabe. Taldeko zuzendaritza saiatzen da beti lasterketa onenetan egoten, txirrindulariak hazten, eta ikasten edozein egoeratan.

2022. urteko multzoa: Antonio Angulo, Mikel Aristi, Xabier Mikel Azparren, Ibai Azurmendi, Iker Ballarín, Mikel Bizkarra, Joan Bou, Unai Cuadrado, Asier Etxeberria, Peio Goikoetxea, Unai Iribar, Julen Irizar, Mikel Iturria, Txomin Juaristi, Juanjo Lobato, Gotzon Martín, Luis Ángel Maté eta Antonio Soto.