LABORAL Kutxak 23 txirrindularien multzoa iragarri du

2022/10/27

LABORAL Kutxak 23 txirrindularien multzoa iragarri du

LABORAL Kutxa talde amateurrak 12 fitxaketa iragarri ditu eta 23 txirrindulariko taldea baieztatu du datorren denboraldirako, 23 urtez azpiko 20 eta hiru elite, hain zuzen ere, ispilua izateko errepidean baita gazteen prestakuntzaren lanaren ere.

Harrobiari begira, Euskaltel-Euskadiren bigarren taldeak sei gazteri ematen die jauziaren aukera: Imanol Aceña (Alimco-Campagnolo), Luis García (MMR Cycling Academy), Gabriel Ibáñez (Alimco-Campagnolo), Ruben Rodrigues (Bairrada Cycling Team), Yerai Sastre (MMR Cycling Academy) eta Alejandro Villacastín (Suministros Zadorra-Hegotarrak).

Iker Barandiarán (Eiser-Hirumet), Iñaki Díaz (Caja Rural-RGA), Ander Ganzabal (Eiser-Hirumet), Manuel Rodríguez (Super Froiz), Iker Trigo (Gomur) eta Jagoba Uranga (Construcciones Qoda) dira Euskadi Fundazioaren garapen taldean jarraitzen duten 11 txirrindulariekin bat egingo duten beste sei txirrindulariak.

Ion Lazkano, kirol arduraduna: "Motibazioa eta ilusioa ditugu nagusitzat. Gure filosofia gazteekin lan egitea eta gurekin aurrera egitea da. Euskaltel-Euskadiren beharretara iristeko txirrindulariak ateratzen jarraitzea da helburua. Itxaropen handia dugu txirrindulari batzuengan, eta guztiekin lan egingo dugu ehuneko ehunean. Alde horretatik, gure lana pozgarria da, urratsak eman eta aurrera egiten duten txirrindulariak ikusten ditugulako hazten. Bestalde, 23 txirrindulari izango ditugu, iaz baino lauzpabost gehiago. Horrek lasterketa jakin batzuk txartela lortzeko jokatzeko barruko lehia-maila sustatuko du, eta multzoaren eskakizunak eta batez besteko maila handituko ditu".

2023ko taldea (23 txirrindulari): Imanol Aceña, Luis García, Gabriel Ibáñez, Ruben Rodrigues, Yerai Sastre eta Alejandro Villacastín (2004); Aitor Agirre, Nicolás Alustiza, Danel Casais, Sergio Lorenzo, Maxime Renoux eta Unai Zubeldia (2003); Asier Castilla, Iker Mintegi, Ander López, Manuel Rodríguez eta Jagoba Uranga (2002); Iker Barandiaran, Iñaki Díaz eta Iker Trigo (2001); eta Ander Ganzabal, Ailetz Lasa eta Iñaki Murua (2000).