Laboral Kutxa taldeak aho-zapore onarekin amaitu du UAE Tourra

2024/02/11

Laboral Kutxa taldeak aho-zapore onarekin amaitu du UAE Tourra

Laboral Kutxa-Euskadi Fundazioa taldeak aho zapore onarekin itxi du UAE Tour Women (2.WWT) itzulia, Laura Tomasi top10ean laugarren eta azken etapan eta Usoa Ostolaza 22. sailkapen nagusian.

Euskal taldeak ondo gainditu zuen haizea lehenengo eta bigarren saioetan, baina Laura Tomasi urrun geratu zen top10etik., 20. eta 25., lehen bi jardunaldietan. Etapa nagusia, larunbatean, Jebel Hafeet mendatean amaituta, 11 km % 6,8ra, zapore gazi-gozoa utzi zuen. Idoia Eraso eguneko ihesaldiko protagonista izan zen azken mendatearen hasieran amore eman zuen arte. Debora Silvestri, Tomasi eta Cristina Tonetti taldekideek, berriz, eroriko bat izan zuten, lehenengoak postu on bat lortzeko zituen aukerak ekiditzen. Usoa Ostolazak igoera polita egin zuen 22. postua eskuratzeko gainean eta postu horri eutsi dio gipuzkoarrak sailkapen nagusian. Azken etapan, Tomasik taldearen helburua lortu du eta hamargarren postuan helmugaratu da italiarra. Lotte Kopeckyk (SDW) lortu du garaipena, Neve Bradbury (CSR) eta Mavi Garcia (LAJ) aurkariek podiumean lagunduta.

Ion Lazkano, Laboral Kutxa-Euskadi Fundazioko kirol arduraduna: "Zapore onarekin amaitu dugu UAE Tourra. Egia da lehen bi etapetan esprinta errematatzea falta izan zitzaigun eta gure helburua zen top10etik urrun geratu ginela. Hirugarren etapan ihesaldia maillota erakusteko asmoa genuen eta Idoiarekin lortu genuen. Sailkapen nagusiko aukerei dagokienez, Deborarenak galdu genituen eroriko baten ondorioz, eta Usoa top20aren lehian egon zen. Gaur lehen eta bigarren etapetako arantza atera behar genuen, eta hamargarren postua lortu dugu. Horrek konfiantza eman behar digu munduko esprinterrik onenen aurka lehiatzeko".

Setmana Ciclista-Volta Comunitat Valenciana Féminas (2.Pro), otsailaren 15etik 18ra, izango da euskal taldearen hurrengo lasterketa.