Unai Zubeldiak LABORAL Kutxaren saioa biribildu du Legazpin

2023/05/01

Unai Zubeldiak LABORAL Kutxaren saioa biribildu du Legazpin

LABORAL Kutxa taldeak erakustaldi ederra eskaini du astelehenean Legazpiko Santikutz Klasikan, eliteko eta 23 azpiko Espainiako Kopako puntuagarria 167 kilometrotan eta 14 mendate puntuagarrirekin. Unai Zubeldia gipuzkoarrak (2003) eztabaidarik gabeko garaipen batekin amaitu du talde osoaren lasterketa aparta; Nicolas Alustiza (2003) laugarren izan da, Asier Castilla (2002) bosgarren eta Iker Mintegi (2002) bederatzigarren, denak 23 urtez azpikoak. Euskaltel-Euskadiren harrobiko euskal taldeak taldekako sailkapena irabazi du.

Nicolas Alustiza, Asier Castilla, Iñaki Díaz, Ander Ganzabal, Gabriel Ibáñez, Iker Mintegi eta Unai Zubeldia taldekideak, Mikel Gaztañagaren zuzendaritzapean, igotzaileentzako klasikoan ezin hobeto aritu dira. Asier Castilla, lehenik, eta Ander Ganzabal, ondoren, eguneko ihesaldiaren parte izan dira. Lasterketa bizkortu da atzetik, eta LABORAL Kutxa taldeak gehiengoa zuen 15 txirrindulariko taldean, bost txirrindularirekin.

Nagusitasun hori baliatu du taldeak azken igoeran, Atagoitin. Mintegik erasoa jo du eta Thomas Silva (CJR) eta Zubeldia atera dira bere gurpilera. Ibarrakoak erramatatu du eta 20 segundo zituen gainean, helmugatik bost kilometrora, eta ez dio garaipenari ihes egiten utzi. Gainera, helmugan, Alustizak laugarren postua bereganatu du, Castilla, bosgarrena, eta Mintegik, bederatzigarrena. Denak 23 urtez azpikoak dira: Zubeldia eta Alustiza, bigarren urtekoak, eta Castilla eta Mintegi, hirugarren urtekoak. Ganzabal 13. izan da. Taldekide guztiek taldekako garaipena ospatu dute podiumean egun handi batean.

Proiekzio horrek Euskadi Fundazioaren taldearen prestakuntza eta harrobiaren filosofia berresten du, euskal tropel afizionatuaren erreferentzia izanik balio gazteen aldeko apustuarekin. Zehazki, Zubeldiak Business Data Analyticseko bigarren mailako ikasketak bizikletarekin uztartzen ditu, hau da, bere bi pasioak. Kirol arloan, hiru garaipen pilatzen ditu jada aurten, Berriatuan eta Lizarran besoak jaso baitzituen martxoan.

Unai Zubeldia (Txirrindulariak): "Ihesaldian Asier eta Ander genituen, beraz, atzetik lasai egoteko eta indarrak gordetzeko aukera izan dugu. Hurbildu garenean, 15en arteko buruan bost txirrindulari izatea lortu dugu eta horrek garaipena lortzen lagundu digu. Aukera asko genituen; Iker Mintegik, adibidez, bagenekien onenekin egon zitekeela eta irabazteko hautagai bikaina izan zitekeela, baina, era berean, bagenekien gehiengoaren indarra genuela, eta horrekin jokatu dugu azken kilometroetan. Azken igoeran, denak indarrak justu genituen. Ikerrek erasoa jo du eta bere gurpilera Silva atera da eta ni atzetik; orduan, probatzea erabaki dut. Tartea ireki dut eta helmugaraino. Sufritu egin dut ahalik eta azkarren heltzeko eta azken metroetan nahiko hutsune nuela ikusi dudanean kristoren poza hartu dut".

Mikel Gaztañaga, LABORAL Kutxako kirol arduraduna (Sportpublic): "Hasieran beti aurretik joan gara, bi txirrindularirekin, eta, azkenean, bost txirrindulari izan ditugu buruan, eta horrela errazagoa izan da. Taldea ihesalditik gertu eduki nahi genuen, eta elkartu eta lasterketa lehiatu ahal izan dugu. Hau Munduko Txapelketa bat bezala irabaztea da niretzat, etxeko lasterketa, gertu bizi naiz, txirrindulari asko ere hemengoak dira, errepide hauetan entrenatzen dugu. Horregatik, motibatuta zeuden, oso ondo aritu gara azken lasterketetan, eta horrela erakutsi dute gaur errepidean".

Hurrengo lasterketa Bidasoako Itzulia izango da, denboraldiko beste helburuetako bat, aste honetan ostegunetik larunbatera ospatuta, eta Euskaldun Txapelketa igandean izango da Natxituan.