Clásica de Almería WE

LABORAL Kutxa taldea hazi egin da UAE Tourrean

2023/02/12

LABORAL Kutxa taldea hazi egin da UAE Tourrean

LABORAL Kutxa-Euskadi Fundazioak aho zapore onarekin amaitu du UAE Tourra, Women 's World Tourreko urteko lehen lasterketa taldearentzat. Izan ere, gora egin du eta maila guztietan ikasi du, Eider Merinoren distirarekin Jebel Hafeeten, Alba Teruelen trebetasunarekin jardunaldi lauetan, Aileen Schweikart ihes eginda azken saioan eta sufrimenduarekin haizeko egunetan.

UAE Tour: Eider Merinok (LABORAL Kutxa) sekulako igoera egin du Jebel Hafeetera

2023/02/11

UAE Tour: Eider Merinok (LABORAL Kutxa) sekulako igoera egin du Jebel Hafeetera

Eider Merinok (1994, LABORAL Kutxa-Euskadi Fundazioa) igoera bikaina burutu du Jebel Hafeeteko gainean, UAE Tourreko hirugarren etaparen hel,ugan, aurtengo Women's World Tourreko lehen lasterketa euskal taldearentzat.

LABORAL Kutxa taldeak UAE Tourrari (WWT) egingo dio aurre aste honetan

2023/02/07

LABORAL Kutxa taldeak UAE Tourrari (WWT) egingo dio aurre aste honetan

LABORAL Kutxa-Euskadi Fundazioa Women's World Tourreko maila goreneko UAE Tourrean lehiatuko da aste honetan, otsailaren 9tik, osteguna, otsailaren 12ra, igandea, lau etapatan, Inés Cantera, Idoia Eraso, Lija Laizane, Eider Merino, Aileen Schweikart eta Alba Teruel taldekideekin. Beste multzo batek Almeriako Klasikoan (1.1) arituko da larunbatean.