Setmana Ciclista-Volta Comunitat Valenciana Fèmines

2023.02.16 - 2023.02.19

Loturako albisteak

SETMANA VALENCIANA: NADIA QUAGLIOTTOK PROTAGONISMOA EMAN DIO LABORAL KUTXA TALDEARI

2023/02/19

LABORAL Kutxa-Euskadi Fundazioak zapore onarekin amaitu du Setmana Ciclista-Volta Comunitat Valenciana Fèmines (2.Pro) itzulia, Nadia Quagliottorekin ihesaldian eta hamaikagarrena azken saioan.

Segi irakurtzen

Gotzon Martinek Mendiko Sariaren lider jarraitzen du Andaluzian; Ander Ganzabal, garaile Colindresen

2023/02/18

Iznájar, Altea eta Colindres... Eta igandean Ruandan. Euskadi Fundazioko hiru taldeak larunbat honetan lehiatu dira eta nabarmentzekoa da Ander Ganzabalek (LABORAL Kutxa) Kantabrian lortutako garaipena. Gotzon Martinek (Euskaltel-Euskadi), berriz, Mendiko lider jarraitzen du Andaluziako Itzulian.

LABORAL Kutxa taldea, maila ona ematera Setmana Valenciana itzulian

2023/02/15

LABORAL Kutxa taldea, maila ona ematera Setmana Valenciana itzulian

LABORAL Kutxa-Euskadi Fundazioa Setmana Ciclista-Volta Comunitat Valenciana Fèmines (2.Pro) itzulian lehiatuko da aste honetan, ostegunetik igandera, lau etapatan. UAE Tourraren zapore onaren ondoren, Yurani Blanco, Ariana Gilabert, Eider Merino, Usoa Ostolaza, Nadia Quagliotto, Aileen Schweikart eta Alba Teruel izango dira talkideak irteeran.