Txirrindulariak

• Jorge Azanza Jorge Azanza Kirol Zuzendaria

Materiala

ORCA AERO

Eraginkortasunaren eta zurruntasunaren adierazle da Orca Aero, eta 1.700 watteko potentzia ematea du helburu: podiumera maiz igo nahi duten txirrindularien lagun ezin hobea. Irabazi marjinalak epe luzera lehiatu nahi dutenentzat dira. Gaur, baina, Orca Aero izango da garaile.
ORCA AERO

ORCA OMR

1931n egin genituen lehenengo bizikletez geroztik, lehia da gure mundua. Etekinera bideratutako makinak diseinatzen ditugu, tresna dotoreak, arinak, azkarrak eta eraginkorrak. Azkenengo kapitulua ORbea-CArbono izenarekin hasi zen, eta Orca da bere laburtzapena. Izen horrekin adierazi genuen lehen mailako lehiaketetako bizikleten munduan sartu ginela.
ORCA OMR

MAILLOTA

Txirrindulari ororen materialik garrantzitsuenetakoak soinean daramatzan arropak dira. Erosoak izan behar dira, perfektuak, ehun inteligenteekin egindakoak eta aukera desberdinak eskaintzen dituztenak. Eta diseinu harrigarria izan behar dute.

Etxeondok egiten ditu merkatuko jantzirik hoberenetako batzuk, txirrindulariak eroso sentitzen dira eta harro erakusten dituzte.

MAILLOTA

R10 KASKOA

Orbearen R10 kaskoa gure bizikletak bezala diseinatu dugu: pisua, erresistentzia eta aerodinamika konbinatzen dira oreka paregabean, ahalik eta emaitzarik hoberena lortzeko.

R10 arma dotorea eta eraginkorra da, egutegiko lasterketa orori aurre egiteko.

R10 KASKOA