Euskaltel-Euskadi taldeak 2022ko Espainiako Itzulia du amets

2021/12/17

Euskaltel-Euskadi taldeak 2022ko Espainiako Itzulia du amets

Espainiako Itzuliak 2022ko ibilbidea aurkeztu zuen ostegunean Madrilen, eta hiru etapa izango ditu euskal lurretan: Gasteizen, Guardian, Irunen eta Bilbon. Zalantzarik gabe, motibazio handia da Euskaltel-Euskadirentzat; Espainiako lasterketa bigarren urtez jarraian korritzeko ametsa betetzeko lan egingo baitu, iaz Euskadi Fundazioko talde profesionalaren maila bikainaren ondoren.

Mikel Bizkarra eta Luis Angel Maté txirrindulariek, Euskadi Fundazioko lehendakariorde eta Euskaltel-Euskadiko manager nagusia den Jesus Ezkurdia, eta Euskadi Fundazioko babesle nagusia den Aitor Galdos lagunduta, 2022ko ekitaldiren aurkezpenean parte hartu zuten, Utrechten hasita abuztuaren 19an eta Madrilen amaituta irailaren 11n.

Jesus Ezkurdia, Euskadi Fundazioko presidenteordea eta Euskaltel-Euskadiko manager nagusia: "Talde honek lasterketa onenak korritzearekin amets egin du beti. Horregatik, beti saiatzen gara merituak eskaintzen lasterketa handiek gonbida gaitzaten. Espainiako Itzuliaren kasuan, guretzat ametsa litzateke berriro irteeran egotea. Izan ere, harro egoteko modukoa da gure taldea Vuelta korritzeko eta gonbidapenetako bat lortzeko aukera hori izatea. Etxeko saio batzuk gehitzen badizkiogu, gure ametsa bikoitza litzateke zaleei errepidean ematen diguten maitasuna itzultzeko aukera izango genuelako".

Jorge Azanza, Euskaltel-Euskadiko kirol zuzendaria: "Gonbidapena lortzeko ilusio handia dugu, nahiz eta badakigu zaila dela. Ilusioz gainezka gaude, izan ere, etxetik pasatzen delako, aurten ez bezala. Lanean jarraituko dugu eta errepidean ahalik eta emaitzarik onenak lortzen saiatuko gara, kirol arloan ahalik eta zalantza gutxien izan ditzaten antolakuntzan. Etxean lehiatzea, gure errepideetatik pasatzea, gure zaletasunekin, Espainiako Vueltan bizitzea gustatuko litzaiguke".