Euskadi Fundazioak 2020 denboraldian izango duen plantilla profesionala aurkeztu du

2019/10/25

Taldeak sustatzen dituen baloreekin bat etorriz, 2019an taldean aritu ziren 10 txirrindulariko blokea mantenduko du kirol zuzendaritzak, euskal harrobian prestatutako ahalik eta txirrindulari gehienei profesional mailan lehiatzeko aukera eskaintzea indartuz.

Halaber, plantilla osatzeko, eta UCIk eskatzen duen gutxieneko 20 txirrindulari izateko, sub23 Laboral Kutxa taldetik Iker Ballarin igo da, eta honako 9 ziklista hauek fitxatu dira: Antonio Angulo, Gari Bravo, Joan Bou, Juanjo Lobato, Julen Irizar, Mikel Aristi, Mikel Bizkarra, Mikel Iturria eta Rubén Fernández.

Hartara, 2020 denboraldian plantilla osatuko duten 20 txirrindulariak honako hauek dira: Antonio Angulo, Antonio Jesús Soto, Diego López, Dzmytri Zhygunov, Gari Bravo, Gotzon Martín, Ibai Azurmendi, Iker Ballarín, Joan Bou, Jokin Aranburu, Juanjo Lobato, Julen Irizar, Mikel Alonso, Mikel Aristi, Mikel Bizkarra, Mikel Iturria, Peio Goikoetxea, Rubén Fernández, Txomin Juaristi eta Unai Cuadrado.